ما که هستیم؟

مجموعه طراحی و چاپ دیدگان یک مجموعه پویا و پیوسته در حال توسعه است که خدمات آن شامل خدمات حوزه چاپ، حوزه طراحی و حوزه صحافی آلبوم است. محصولات و خدمات ما برای ارائه بالاترین کیفیت و پائین ترین قیمت و هزینه تمام شده طراحی شده اند. ما در دیدگان تمام امکانات و ابزارهای ممکن را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم هرچه بیشتر موجبات رضایت مشتریان را فراهم کنیم.

خدمات ما درحوزه چاپ ما شامل:

خدمات دیدگان

محدوه جغرافیایی فعالیت ما کجاست؟

ما در دیدگان هیچ گونه محدودیت جغرافیایی برای فعالیت های خود قائل نیستیم. ما اعتقاد داریم تمامی افراد در هر شرایط زمانی و مکانی می توانند بهترین خدمات را دریافت کنند چون شایسته آن هستند. بنابر این شما می توانید در هر کجای ایران که هستید به انبوه مشتریان دیدگان بپیوندید و از خدمات ما استفاده کنید. درحال حاضر مشتریان ما در تمامی استانهای کشور حضور دارند و ما افتخار خدمت رسانی به آنها را داریم.

مشتریان ما کیستند؟

تمامی افراد و موسسات فعال در صنعت چاپ عکس و عکاسان سراسر ایران و جهان ، کانون های تبلیغاتی، شرکت های تبلیغاتی، دفاتر خدمات فنی و کامپیوتری، گرافیستها و مدیران تبلیغاتی، همچنین تمامی شرکتها، کارگاه ها، کارخانجات، ارگانها، کسبه، تجار و صاحبان انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ می توانند از خدمات دیدگان استفاده کنند.

هدف ما چیست؟

ما در دیدگان اهداف بزرگی را دنبال می کنیم. چاپ عکس با بالاترین کیفیت و همچنین رضایت مشتری و همچنین ایجاد راه حل های جامع در حوزه چاپ، تبلیغات و بازاریابی که به صورت یکپارچه بتواند خدمات با کمترین هزینه و بالاترین بازده و کیفیت را به مشتریان ارائه کند از جمله اهداف ما است.

دیدگاه ما در مورد مشتریانمان چیست؟

دیدگاه ما در دیدگان این است که باید به مشتری احترام گذاشت زیرا بزرگترین سرمایه هر کسب و کاری مشتریان آن هستند. ما اعتقاد داریم شرکت ها دو دسته هستند. دسته اول آنهایی که سخت کار میکنند تا از مشتری پول بیشتری دریافت کنند و دسته دوم آنهایی که سخت کار می کنند تا مشتری پول کمتری بپردازد. ما از دسته دوم هستیم. در این راستا از تمامی ابزارها و امکانات ممکن را بخدمت گرفتهایم و از هرگونه انتقاد، نظر و پیشنهادی که ما در رسیدن به اهداف و دیدگاهمان یاری کند صمیمانه استقبال می کنیم.

ارزشهای ما کدامند؟

  • احترام به خواسته مشتری
  • یکپارچه گی خدمات
  • پایبندی به اصول و روشها
  • همکاری صمیمانه
  • کیفیت در خدمات
  • سرعت در خدمات
  • شفافیت و در دسترس بودن امور